Pages Navigation Menu

Indipendenza!

KIT DA COMBATTIMENTO PER PROPAGANDA INDIPENDENTISTA DI BASE

KIT DA COMBATTIMENTO PER PROPAGANDA INDIPENDENTISTA DI BASE

equipment

Vi riportiamo qui dei frammenti originali del manuale (in lingua veneta) che gira fra le sezioni in tutto il Veneto e che serve ad istruire e preparare le migliaia di volontari che ogni giorno sulle strade fanno opera di informazione al fine di far conoscere ai veneti il progetto indipendentista. Divulgatele affinche il virus si propaghi in tutta la penisola italiaca e anche altri popoli ci aiutino ad eliminare il nemico Italia.

……..

1)Color pa i muri bianco: tornanti strade de montagna, cabine enel, cavalcavia, ponti, caxe vecie bandonà…menarse drio color da esterni, rulo e peneli co prolunga.
2)Carteluni legno presà co i cioi pa i platani drio le statali e le rotonde,fil de fero martelo e ciòi drìo. So le rotonde i se liga col filo da cantier edile e so le piante se dopara i ciòi. Cavarli no xe senplise, ghe vol el levarìn e li x eingonbranti e le autorità le ga da organixarse e ghe vol di anca stimane intiere.
3)Manifesti co cola fata in caxa gran bona ca no la destaca gnisòn. Picarli a ndo càpita sensa timuri.
4)Manifesti da picàr co scotch so rotonde e soto i segnali e inscocià so i albari.
5)Steme senpre drio da picàr so i lanpiuni, picarle elte cusì no le cava gnisòn parchè i statali ghe vol el patentin pa tor la scala e i comuni i xe anca sensa schei pa pararli in volta.

……….

Rispettare la proprietà privata e agire senza timori su quella pubblica, stiamo combattendo per liberarci dell’oppressione italiana. Adoperare vestiti comodi possibilmente da lavoro e sulle strade mettersi il giubbino rifrangente. Approfittare delle notti di nebbia per dare meno nell’occhio. In genere polizia e vigili urbani sono con noi e chiudono gli occhi, meglio comunque non metterli in inbarazzo.

468 ad

2 Comments

  1. Avanti cosita dai ke ghea femo…
    Un disoccupato…

    • se vedè in giro dei cinghiali che i se ga perso e i va parfin nei abitati, deghe notisia via radio ala gente perchè noa se mova da casa… deve xei andai a finir i cazadori de na volta.. i ga paura dea Brambilla!! e già, parchè adeso xe pi importante le bestie che i omeni…

Leave a Comment

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

LAVORIAMO PER TE, AIUTACI AIUTATI
advertisement